Czytatnik

"To już wasza sprawa, na co trwonicie czas i pieniądze. Ja sobie poczytam, bo życie jest krótkie."

Przerwa wakacyjna Sierpień 14, 2009

Filed under: Off topic — Lilithin @ 22:57

Niniejszym ogłaszam przerwę wakacyjną. Jadę nad morze! Wątpię, żebym cokolwiek przeczytała. Obecnie jestem w trakcie lektury „Czarnego ogrodu”, ale nie jest to książka sensacyjna, której nie sposób odłożyć, więc jeszcze trochę zajmie mi czytanie. Powrót w okolicach 23-24 sierpnia.

 

10 Responses to “Przerwa wakacyjna”

  1. kolmanka Says:

    o to życzę słonecznego i relaksującego wypoczynku:)

  2. clevera Says:

    Słońca życzę nad morzem, bo jak dotychczas od paru dni same chmury. Radzę ciepły sweter zabrać.

  3. nutta Says:

    Dobrego odpoczynku🙂

  4. 2lewastrona Says:

    baw sie dobrze i odpoczywaj :)))

  5. moni Says:

    Dużo słoneczka życzę!🙂

  6. Sylwia Says:

    Zazdroszczę długicha wakacji… baw się dobrze!

  7. weisse_taube Says:

    Zazdroszczę, ja niestety muszę siedzieć w pracy a wakacje będę miała dopiero zimą:-/ Życzę Ci dużo słońca i przyjemnego leniuchowania na plaży🙂

  8. Queen of the Grubs Says:

    Have fun, and a lot of Sun!

  9. Lilithin Says:

    Dziękuję wszystkim🙂
    Wypad się udał, bawiłam się przednio, ekipa dopisała, działo się tyle, że tak jak przypuszczałam, nie przeczytałam ani jednej strony. Pogoda była świetna, jeden dzień spędziliśmy nie na plaży😉
    Teraz muszę się trochę ogarnąć, bo po tygodniu mieszkania na kupie z 8 osobami i wspólnych posiłków, rozmów i śmiechów trudno zaakceptować szarą rzeczywistość własnych czterech ścian.


Skomentuj

