Czytatnik

"To już wasza sprawa, na co trwonicie czas i pieniądze. Ja sobie poczytam, bo życie jest krótkie."

Co by było, gdyby… Wrzesień 14, 2009

Filed under: Off topic — Lilithin @ 11:23

Mary zaprosiła mnie do takiej oto zabawy:

Co by było:
1. gdyby ceny baryłek ropy i wody pitnej były identyczne?

Kąpałabym się w ropie, a tankowała (oczywiście, gdybym miała samochód) wodę.

2. gdyby zwierzęta były inteligentniejsze niż ludzie?

Nie przyznałyby się do tego i żyły jak dotychczas.

3. gdyby ludzie nie potrzebowali snu?

Świat byłyby uboższy. Nie można by było interpretować snów, nie powstałyby jakieś dziwne historie o snach proroczych. Nie powstałyby książki bazujące na opozycji świat realny – świat marzeń sennych ani obraz „Nocna mara”.

4. gdyby ludzie nosili swoje domy na plecach, niczym żółwie?

Wszędzie bylibyśmy u siebie.

5. gdyby ludzie musieli spędzać co trzeci rok poza krajem swojego urodzenia?

Zapanowałaby większa tolerancja, wszyscy rozszerzylibyśmy horyzonty, a biura turystyczne stałyby na każdym rogu ulicy.

Ja zapraszam każdego, kto tylko ma ochotę.

 

8 Responses to “Co by było, gdyby…”

  1. 2lewastrona Says:

    :))) ja jakos tak pesymistycznie odpowiedziałam :)))\

  2. Lilithin Says:

    Totalny chaos i zombie – tak się właśnie zastanawiałam, czy nie oglądałaś ostatnio jakichś horrorów😉

  3. chiara76 Says:

    wysłałam dziś list;)

  4. Lilithin Says:

    Chiaro, będę wypatrywać listonosza w takim razie😉

  5. szansonistka Says:

    a podzieliłam wg narodowości, że się tak wyrażę, biografie, różnorakie albumy, słowniki, encyklopedie… każde ma swoją półeczkę. ale kto wie, może niedługo mi się odwidzi i zrobię ponowną reorganizację:p

  6. moni Says:

    Inteligentne zwierzęta mnie ucieszyły🙂 a zmiany miejsca zamieszkania – zasmuciły😦 – skusiłam się na odpowiedzi Lilith!

  7. Mademoiselle Says:

    Czasem myślę, że zwierzęta są inteligentniejsze od ludzi, tylko nie opłaca się im tego ujawniać.

  8. moni Says:

    Mademoiselle chyba masz rację!🙂


Skomentuj

