Czytatnik

"To już wasza sprawa, na co trwonicie czas i pieniądze. Ja sobie poczytam, bo życie jest krótkie."

Brak internetu Październik 10, 2009

Filed under: Off topic — Lilithin @ 21:21

Moja nieobecność na blogu bynajmniej nie jest spowodowana szalonym życiem w akademiku lub natłokiem zajęć na uczelni. Otóż cały tydzień czekałam na podłączenie internetu, by się dowiedzieć, że mamy zepsute gniazdko w pokoju. W poniedziałek zgłoszę sprawę do administracji i mam nadzieję, że szybko to rozwiążą, choć słyszałam, że może to potrwać nawet miesiąc… Mam nadzieję, że nastąpni to szybciej i wrócę do blogowania i czytania Waszych blogów, bo już naprawdę mi tego brakuje.

 

One Response to “Brak internetu”

  1. I’m curious to find out what blog system you have been working with?
    I’m having some small security issues with my latest
    website and I would like to find something more secure.
    Do you have any solutions?


Skomentuj

