Czytatnik

"To już wasza sprawa, na co trwonicie czas i pieniądze. Ja sobie poczytam, bo życie jest krótkie."

Amerykańskie południe – wyzwanie czytelnicze Styczeń 29, 2010

Filed under: Wyzwania — Lilithin @ 12:14

Kolejne wyzwanie, w którym biorę udział, wiąże się z książkami osadzonymi w południowych stanach Ameryki. Wyzwanie trwa do końca marca i do tego czasu trzeba przeczytać 3 książki z listy. Mam nadzieję, że uda mi się tego dokonać, bo czasu już zostało niewiele. Z wyborem dwóch tytułów nie miałam najmniejszego problemu, w trzecim pozwolę sobie więc na większą dowolność.

Oto moje plany:

Toni MorrisonPieśń Salomonowa

Kate ChopinPrzebudzenie

Rebecca WellsBoskie sekrety siostrzanego stowarzyszenia Ya-Ya lub John BerendtPółnoc w ogrodzie dobra i zła

Wszystko zależy od dostępności wybranych tytułów, ale mam nadzieję, że przynajmniej z dwoma pierwszymi nie będzie większego problemu.

Kilka książek związanych z Amerykańskim Południem już przeczytałam:

Carson McCullersSerce to samotny myśliwy

Toni Morrison Umiłowana

Harper Lee Zabić drozda

 

3 Responses to “Amerykańskie południe – wyzwanie czytelnicze”

  1. Anhelli Says:

    Polecam zwłaszcza „Północ w ogrodzie dobra i zła”, moim skromnym zdaniem książka genialna, muszę również sięgnąć po film, który powstał na jej podstawie.

    Pozdrawiam serdecznie🙂

  2. Lilithin Says:

    Anhelli, wszystko zależy od dostępności😉

  3. Tucha Says:

    Zabić drozda:) Zabić drozda! Wspaniała, cudowna książka.
    Pozdrawiam🙂


Skomentuj

