Czytatnik

"To już wasza sprawa, na co trwonicie czas i pieniądze. Ja sobie poczytam, bo życie jest krótkie."

Tłusty Czwartek Luty 11, 2010

Filed under: Stosiki — Lilithin @ 13:07

Dawno nie wstawiałam zdjęć książkowych zdobyczy, a trochę ich się nazbierało przez ten czas. Desai, Coetzee, Pratchett i Atwood to książki z biblioteki. Pozostałe to żniwo zimowych promocji i okazje upolowane na allegro. „Obcego” otrzymałam od Zacisza Wyśnionego, a „Mercedes-Benz” przyjechał do mnie za sprawą Buksy. Dziękuję ślicznie!

Ile pączków macie już na koncie? Ja 2, z czego jeden z adwokatem, ale było go tak mało, że ledwo poczułam. Nadzienie różane z drugiego wylądowało prawie w całości na bluzce, więc nie mogę powiedzieć, abym była usatysfakcjonowana😉

 

19 Responses to “Tłusty Czwartek”

  1. Ania Says:

    Ja 3. 8)
    I jestem w pełni usatysfakcjonowana.😛

    Stosik super, gratulacje pięknych zdobyczy.🙂

  2. nutta Says:

    Tłuste zdobycze książkowe🙂 Miłej lektury:)
    Zjadłam jednego pączka.

  3. Tucha Says:

    Zjadłam 3🙂, ale nie sądzę żeby na 3 się skończyło, to jedyny dzień w roku kiedy pączki mi smakują, normalnie omijam szerokim łukiem więc mogę zaszaleć🙂
    Stos także wydaje się smaczny, i nie spadnie na bluzę🙂
    Pozdrawiam

  4. Anhelli Says:

    Ach ten… Pratchett! Zazdroszczę ;]

    pozdrawiam… chora od przeżarcia :,(

  5. Maleństwo Says:

    Ależ imponujący stosik… coś pięknego.
    Ja na koncie też dwa, z czego drugi na spółkę z Młodszym więc większość nadzienia wylądowała wszędzie tylko nie w buzi Młodszego. Ale co tam, jego pierwszy Tłusty Czwartek więc niech ma :-)))

  6. Lilithin Says:

    Aniu, Tucho, Nutto, dziękuję🙂

    Anhelli, w ten dzień można trochę pochorować😉

    Maleństwo, witam na blogu, miło mi, że tu zajrzałaś🙂

  7. weisse_taube Says:

    Czekam na opinię o Gaimanie😉

    W czwartek zjadłam 2 pączki a dzisiaj wepchnęłam w siebie jeszcze jednego. A co tam, raz do roku można zaszaleć😉

  8. neta Says:

    Stosik prezentuje się dużo bardziej apetycznie od pączusia, chociaż dobry pączek nie jest zły ;):) Ale coś mi się wydaje Lil, że będziesz musiała zrobić mały update do niego…🙂 Zapraszam do siebie a dowiesz się dlaczego :))

  9. 2lewastrona Says:

    fajny stosik apetyczny równie jak pączek. 🙂 pozdrawiam

  10. Lilithin Says:

    Weisse_taube, do Gaimana mam coś bardzo dobre przeczucia😉

    Neto, Już zajrzałam🙂 Niespodzianka bardzo miła.

    Mary, dzięki i pozdrawiam również.

  11. wszystkie piekne, najbardziej zazdroszcze Atwood i Pullaman🙂 czekam na recenzje!

  12. matylda_ab Says:

    Bierz się za „Brzemię…” Kiran Desai . ;))

  13. buksy Says:

    Proszę bardzo🙂.

  14. kalio Says:

    Wszyscy ostatnio chwalą się Hakawati, a ja jeszcze nie mam. Dlaczego? Tez chcę!

  15. Lilithin Says:

    Papierowa latarnio, Pullmana już przeczytałam, ale wciąż brakuje mi trzeciego tomu, a nie wiem, kiedy go zdobędę😉

    Matyldo_ab, no właśnie wiem! W środę chyba zacznę😉

    Buksy, już przeczytałam nawet🙂

    Kalio, no to zapraszam do księgarni. Podobno w Matrasie jest wyprzedaż 25%🙂

  16. zosik Says:

    A Pear S. Buck i „Eve Green” to jak mniemam efekt wyprzedaży w Matrasie🙂

  17. Lilithin Says:

    Zosik, słusznie mniemasz🙂

  18. Werus Says:

    Dwa dni temu skończyłam czytać „Neverwhere” Gaimana i jestem ciekawa Twojej opinii🙂 wg mnie było w porządku, ale gorsze od „American Gods” (Gaimana)- znasz może?
    p.s. bardzo ciekawy blog, pierwszy raz na niego trafiłam

  19. Lilithin Says:

    Werus, witaj na blogu i dziękuję za miłe słowa🙂 Zapraszam częściej. Wstyd się przyznać, ale „Neverwhere” jeszcze nie tknęłam. „American Gods” nie czytałam, ale słyszałam, że świetne. Pozdrawiam serdecznie!


Skomentuj

