Czytatnik

"To już wasza sprawa, na co trwonicie czas i pieniądze. Ja sobie poczytam, bo życie jest krótkie."

Losowanie Maj 4, 2010

Filed under: Off topic — Lilithin @ 11:53

Dziękuję wszystkim za udział w losowaniu „Obcych” Morta Castle. Oto jak wyglądały przygotowania do tego wielkiego wydarzenia:

1. Powstały karteczki z imionami/ksywami wszystkich chętnych

2. Karteczki zostały wrzucone do koszyka

3. Wylosowana została jedna osoba… Skarletko, gratuluję🙂 Proszę o kontakt mailowy i adres, na który mam wysłać książkę (lilithin@gazeta.pl)

A ja wracam do lektury „Lavondyss”, drugiego tomu z cykly „Mythago Wood”. Miłego tygodnia!

 

14 Responses to “Losowanie”

  1. Tucha Says:

    Skarletce gratuluję, ma ostatnio mega szczęście do losowań🙂
    Tobie życzę miłej lektury i… ja też chcę taką kawę!!!! Mmmmm🙂

  2. matylda_ab Says:

    Gratuluję zwyciężczyni! ;))

  3. Nyx Says:

    Tak, Skarletka naprawdę ma wielkie szczęście. Gratuluję, a Tobie życzę przyjemnej lektury. A ta kawa wygląda przepysznie.

  4. Med-ola Says:

    mniammm ale mi smaka narobiłaś ta kawą :)) chwila…gdzie to ja miałam spieniacz do mleka hmmm😉

  5. Joanna Says:

    Czy można wprosić się na taką smakowitą kawkę?🙂

  6. sara deever Says:

    Gratuluję wygranej , a tobie życzę miłej lektury :))

    Pozdrawiam

    co do kawy to zgodzę się z innymi przepysznie wygląda🙂

  7. moni Says:

    a ja tak z innej beczki … oczywiście gratuluję Skarletce wygranej ale Tobie Lil ponieważ dopatrzyłam się gdzieś tego, składam URODZINOWE ŻYCZENIA SPEŁNIENIA TYCH UKRYTYCH PRAGNIEŃ I MARZEŃ WYPOWIEDZIANYCH! WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO:)

  8. Lilithin Says:

    Ach Moni, ślicznie Ci dziękuję🙂 Wielką niespodziankę mi sprawiłaś tymi życzeniami!

  9. moni Says:

    🙂 cieszę się!

  10. Sara Says:

    Gratuluję:)

  11. Agnes Says:

    Gratulacje, ma szczęście dziewczyna🙂

  12. Anhelli Says:

    Na wstępie serdecznie gratuluję Skarletce🙂 Niech ma wiele pożytku i przyjemności z danej książki, bo z tego, co słyszałam, to dobra proza🙂
    A od siebie chciałabym rzec, niestety strasznie spóźnione, mam nadzieję, że wybaczysz, ja również chciałabym ci życzyć wszystkich gwiazdek z nieba i ton książeczek, które mogłabyś ustawiać w swojej własnej biblioteczce🙂
    By the way… Zdjęcie jakie zrobiłaś swojemu kompikowi, a więc cała ta aranżacja książkowo-kawowa, szalenie mi się spodobała. Czy miałabyś coś przeciwko, aby skopiowała sobie to zdjęcie? Gdy w przyszłości uda mi się przeczytać Mythago, mogłabym to cudo wstawić także u siebie… Hmm?

    Pozdrawiam cieplutko😛

  13. Lilithin Says:

    Anhelli, po pierwsze – dziękuję bardzo za życzenia🙂 Po drugie – nie osłabiaj mnie kobieto z pytaniami o zdjęcie😉 Cykaj co chcesz i jak chcesz, nawet by mi na myśl nie przyszło mieć nic przeciwko ‚kopiowaniu’ mojego zdjęcia, bo wielkim artyzmem to się, jakby nie było, nie wykazałam.


Skomentuj

