Czytatnik

"To już wasza sprawa, na co trwonicie czas i pieniądze. Ja sobie poczytam, bo życie jest krótkie."

Stosik Lipiec 28, 2010

Filed under: Stosiki — Lilithin @ 22:03

Stosik wprawdzie nie do końca mój, bo album ze zdjęciami Kapuścińskiego i „Boskie sekrety siostrzanego stowarzyszenia Ya-Ya” to prezenty, ale cieszą tak samo, a nawet bardziej, niż książki, które już na półce zostaną. Na samej górze Atwood potrzebna do pracy magisterskiej, prezent, Huelle poznany dzięki Buksy, od dawna pożądana przeze mnie „Piąta strona świata” oraz „Rzeczy pierwsze” . Na zdjęciu zabrakło „Końca świata w Breslau” Marka Krajewskiego, którym ostatnio się zaczytuję.

 

20 Responses to “Stosik”

  1. Tucha Says:

    Czytaj „Boskie…” :):):):) Czekam na Twoje wrażenia 🙂 To taka ksiązka, którą mogłoby się skomentować jednym zdaniem : girls power 😀

  2. Lirael Says:

    Życzę niezapomnianych wrażeń! Stosik bardzo apetyczny.

  3. Maleństwo Says:

    U mnie w stosiku też czeka Kutz. Niestety jakoś ciężko mi się do Niego zabrać. Dodam jeszcze że bardzo zazdroszczę Ci umiejętności czytania w języku angielskim. Cudowna umiejętność, która mnie niestety jakoś ominęła…

  4. moni Says:

    „Rzeczy pierwsze” mnie kuszą od jakiegoś czasu, więc chyba dobrze, że nie mogę ich wyciągnąć z Twojego stosiku 🙂 (z drugiej strony, fajnie tak sobie prosto z netu wyciagać książeczki – ekhmm chora fantazja)
    Przyznaję też, że o „Boskie…” słyszęe pierwszy raz i już mnie coś tak, w środeczku … niedobrze, bo właśnie dziś idę w odwiedziny do pań z księgarni (tylko odiiwedziny! – taka jestem cwaniara:) – postoję, porozmawiam, nawdycham się, napatrzę i trochę mi lepiej
    Miłych lektur Lilithin!)

    … kurczę zanotowałam tytuł, czyli ….:)

  5. nutta Says:

    Ciekawa jestem wrażeń z lektury Kutza.
    Jaki masz temat pracy?
    Pozdrawiam:)

  6. szamanka30 Says:

    Interesujący stosik. Nie do końca mój, więc Ci niecezgo wirtualnie nie zabiorę:) Przyjemnej lektury.

  7. Lilithin Says:

    Tucha, ta książka jest na prezent i właśnie tak głupio mi ją czytać choć bardzo bym chciała 😦

    Lirael, dziękuję 🙂

    Maleństwo, Kutz zbiera pozytywne recenzje, ja na pewno przeczytam, ale jeszcze nie wiem kiedy. Czytanie po angielsku to świetna sprawa 🙂 Zawsze możesz zacząć od jakichś książek dla dzieci, a potem stopniowo przerzucać się na bardziej skomplikowane.

    Moni, ciekawy pomysł z wyjmowaniem książek. Gdyby tak się dało, chyba byśmy siedziały w nich zakopane od stóp do głów. A z „Boskimi sekretami…” możesz mieć problem, bo nakład wyczerpany. A ja właśnie kliknęłam angielską wersję dla siebie na allegro. To chyba nie jest normalne do końca, zwłaszcza biorąc pod uwagę saldo w banku.

    Nutto, ja sama jestem bardzo ciekawa tej książki. Pracę piszę o elementach baśniowych i feministycznie utopijnych w postmodernistycznej prozie (Carter i Atwood).

    Szamanko, dziękuję 🙂

  8. moni Says:

    a k t ó r a z nas jest normalna? mój brat postawił mi diagnozę, powiedział, że wykupi mi abonament u psychoanalityka – ale ja się chyba powtarzam? w każdym razie to „kompulsywne nabywanie książek w celu … miecia (czyt. posiadania)” … coś w ten deseń … a „Boskie …” już mam:)! znaczy przyleci do mnie w sobotę, bądź w poniedziałek … za 9,9o (minus rabat z Matrasa z karty s.k.) pewnie będzie starutkie ale będzie:) ale masz rację Lilithin, nakład wyczerpany, to jeden z dwóch ostatnich egzemplarzy

  9. Sara Says:

    Książkę Kutz’a mam na liście, bo kiedyś wyczaiłam na allegro, kapuścińskiego chciałabym coś przeczytać, więc może później sięgnę po tą książkę:P

  10. the_book Says:

    Huelle i to razy dwa. No to teraz mnie zazdrość zżera 🙂

  11. Będę niecierpliwie – jak to ja, o widzisz? Już przebieram nóżkami 😉 – czekać na twą recenzję Huelle(obydwie pozycje) oraz książki Kapuścińskiego 🙂 Wspaniały stosik, cudne zdobycze.

    Pozdrawiam serdecznie 🙂

  12. Lilithin Says:

    Moni, podnosisz mnie na duchu 🙂 Miałaś szczęście, że udało Ci się dorwać „Boskie…”

    Saro, „Ze świata” to uczta dla oka – same zdjęcia, praktycznie zero tekstu.

    Thebook, witaj na blogu 🙂 Huelle przybył do mnie w znakowej promocji, tzn. „Castorp” był prezentem 🙂 Może jeszcze obowiązuje ta oferta w księgarni Znaku?

    Basiu, recenzji Kapuścińskiego nie będzie, bo album poszedł na prezent. Zdjęcia przepiękne, czasami niezwykle brutalne. Huelle myślę, że może w przyszłym miesiącu, ale nigdy nic nie wiadomo. Pozdrawiam!

  13. buksy Says:

    Czy oczy moje dobrze widzą jakąś blizej nieznana Atwoood? Przy okazji zapraszam do wakacyjnego łancuszka 😉

  14. moni Says:

    🙂 wielkie szczęście! Miłego dnia Lilithin:)

  15. wafelek Says:

    każdy stosik cieszy oko, czekam na recenzję „Boskich sekretów…” bo sporo słyszałam o tej książce, a jakoś nie potrafię jej umiejscowic 🙂

  16. kala Says:

    „Ze świata” Mmmmm…. Widzę, że też nabyłaś 🙂 I jak? Podoba się?

  17. Lilithin Says:

    Buksy, z zaproszenia już skorzystałam, dziękuję 🙂

    Moni, dziękuję 🙂 Całkiem miły był, a będzie jeszcze milszy, bo odwiedza mnie siostra i szwagier 🙂

    Wafelek, może w sierpniu jeszcze uda się mi ją przeczytać ale pewności nie mam.

    Kala, powtarzam, że „Ze świata” było na prezent i tak dokładnie nie przeglądałam, tyle co z osobą obdarowaną 😉 Piękny album, to fakt, choć ja się spodziewałam choć troszę tekstu do zdjęć.

  18. moni Says:

    Lilithin nie uwierzysz! Mało, że miało nie być już „Boskich…” a mi się udało znaleźć, to teraz okazało się, że najprawdopodobniej będę miała DWA! (chyba, że mi się uda wybrnąć z tego?;) )Trzeba będzie zrobić jakąś aukcję na forum Librito:) ….
    Pozdrawiam:))

  19. Lilithin Says:

    Moni, ale numer! Żeby tak od razu 2 ostatnie egzemplarze zabierać 😉 A ja właśnie czytam ‚Boskie sekrety…” i bardzo mi się podobaja.

  20. moni Says:

    To przez pomyłkę wyniknęło:)


Skomentuj

