Czytatnik

"To już wasza sprawa, na co trwonicie czas i pieniądze. Ja sobie poczytam, bo życie jest krótkie."

Łańcuszek – odsłona druga Lipiec 30, 2010

Filed under: Off topic — Lilithin @ 10:10

Zaproszona przez Buksy, spieszę odpowiedzieć na dodatkowe pytania z wakacyjnego łańcuszka.

Czy masz jakąś książkę lub autora do których wracasz w okresie wakacyjnym?

Trudno nazwać to powrotem, gdyż dopiero drugie lato mija odkąd poznałam tego autora, a jest to oczywiście Mendoza! I chyba zostanie on już dla mnie wakacyjnym pisarzem.

Egzemplarze jakiej książki rozrzuciłabyś najchętniej w letnich pociągach i samolotach, tak by przeczytało ją jak najwięcej wakacjowiczów?

No i to nie będę oryginalna. Byłaby to z pewnością „Przygoda fryzjera damskiego”. Albo może jednak coś Fforde’a? Bo Mendoza przecież znany wszem i wobec, a Fforde już mniej. Tak. Jednak byłoby to „Porwanie Jane E.” Zabawne, sprawnie napisane, bosko przetłumaczone, pełne literackich aluzji. Wielka szkoda, że Znak wydał tylko 2 tomy.

Tym razem i ja dodam swoje 3 grosze i zadam dodatkowe pytania, o!

Czy czytasz ostanią stronę lub ostatni rozdział przez rozpoczęciem właściwej lektury? Czy kiedykolwiek zepsuło Ci to przyjemność czytania?

Jak często czytasz książki więcej niż jeden raz i jaką książkę udało Ci się przeczytać największą ilość razy?

Tym razem zaproszę kogoś do odpowiedzi, a będą to autorki nowych blogów, które ostatnio odkryłam: thebook (poczekmay na powrót z Woodstocku), dabarai, tuszemposzybie, malenstwo.

 

6 Responses to “Łańcuszek – odsłona druga”

  1. chiara76 Says:

    ja nie z tematem, ale dzięki za list, dziś dotarł;)

  2. tuszemposzybie Says:

    dzięki za zaproszenie. ale jestem dosyć nieporadna, jeśli chodzi o takie społeczne rzeczy. odpowiadam tylko na 4 powyżesze pytania, czy mogę na dodatkowe 3 z pierwszej odsłony łańcuszka?🙂

  3. the_book Says:

    Dziękują za zaproszenie😀 Na pewno skorzystam tylko muszę otrzepać się z kostrzyńskiego kurzu🙂 Jutro postaram się odpowiedzieć na pytania. Pozdrawiam serdecznie🙂 Monika

  4. Lilithin Says:

    Chiaro, cieszę się🙂

    Tuszemposzybie, jak tylko chcesz🙂 Możesz i na 3 poprzednie, ale jak nie chcesz, to nie ma przymusu. Ja to traktuję bardzo swobodnie😉

    Moniko, mam nadzieję, że bawiłaś się przednio🙂

  5. buksy Says:

    Widze ze powinnam sie zabrac za Fforda jeszcze w trakcie wakacji. A potem moze zamiescic w nowej kategorii pt literatura balkonowa😉

  6. Lilithin Says:

    Buksy, koniecznie!


Skomentuj

