Czytatnik

"To już wasza sprawa, na co trwonicie czas i pieniądze. Ja sobie poczytam, bo życie jest krótkie."

Wyniki losowania Wrzesień 8, 2010

Filed under: Off topic — Lilithin @ 13:14

Do losowania wybrałam wysoce zaawansowaną aplikację o jakże wiele mówiącej nazwie LOSUJ. O wiele wygodniejsze niż wycinanie karteczek, wypisywanie imion, robienie zdjęć i zrzucanie ich na dysk.

Jak widać powyżej, książkę wylosowała Lenalee. Gratuluję 🙂 Proszę o podanie danych do wysyłki na lilithin@gazeta.pl, a przekażę je wydawnictwu i to ono wyśle książkę.

 

4 Responses to “Wyniki losowania”

  1. Nyx Says:

    Gratuluję zwyciężczyni!

  2. Lenalee Says:

    Bardzo się cieszę! Dziękuję. 😉 ;*

  3. Esencja Says:

    Ja też gratuluję;).
    Podoba mi się sposób przedstawienia losowania. Specjalna Maszyna Losująca Lilithin;).

  4. Tucha Says:

    A mnie ominęło losowanie 😦
    Gratuluję! 🙂


Skomentuj

