Czytatnik

"To już wasza sprawa, na co trwonicie czas i pieniądze. Ja sobie poczytam, bo życie jest krótkie."

A propos Nobla… Październik 10, 2010

Filed under: Off topic — Lilithin @ 11:03

… to naszła mnie jedna tylko refleksja, może i trywialna i przyziemna, ale co poradzić. Chyba już prędko nie ujrzymy promocji 50% taniej lub pakietów na książki Llosy w Znaku.

 

9 Responses to “A propos Nobla…”

  1. izusr Says:

    A mi się wydaje, że może dzięki temu znów tę promocje wznowią😉

  2. the_book Says:

    Amen! Trudno się nie zgodzić🙂

  3. edith Says:

    oj tez tak czuje. Niestety bo planowalam znow zakupy w Znaku by uzupelnic kolekcje.

  4. Lilithin Says:

    Izusr, ależ z Ciebie optymistka!

    The_book,🙂

    Edith, ja zawsze planowałam, że skorzystam z promocji następnym razem😉 Teraz to chyba będzie trzeba długo poczekać.

  5. Ja się bardziej martwię tym VAT-em od Nowego Roku😦

  6. moni Says:

    a w Matrasie jest … yyy znaczy przynajmniej była, może nie 50 ale 25% hmm wydaje mi się:) wszystkie pięknie leżały … stały na widoczku i kusiły🙂 ale mnie nieee skusiły hihi

    brrr vat!

  7. Lilithin Says:

    Moni, no proszę🙂 Ja ostatnio omijam księgarnie szerokim łukiem😉

  8. moni Says:

    Dobrze, że idzie zima … mam daleko do centrum, więc omijanie przyjdzie mi łatwiej:) a promocję widziałam krótko „po Noblu”🙂


Skomentuj

