Czytatnik

"To już wasza sprawa, na co trwonicie czas i pieniądze. Ja sobie poczytam, bo życie jest krótkie."

Wyniki losowania Październik 28, 2010

Filed under: Off topic — Lilithin @ 22:16

Z małym poślizgiem czasowym, ale już są wyniki losowania. Tym razem bez dowodów zdjęciowych, musicie to wybaczyć, ale po świętowaniu Halloween sił brak. Książkę otrzyma Milvanna. Gratuluję🙂 Proszę o podanie danych do wysyłki na lilithin@gazeta.pl. We wtorek wyślę🙂

 

4 Responses to “Wyniki losowania”

  1. wafelek Says:

    ale pech, tak chcialam te ksiazke a umknelo mi losowanie, spozniony zaplon mam jak zwykle😄
    gratuluje zwyciezcy😀

  2. chiara76 Says:

    zapomniałam Ci napisać, bo mam tu dużo spraw na głowie, ale list dotarł w tygodniu. Pozdrawiam.

  3. Lilithin Says:

    Chiaro, ale trafiłaś! Bo ja się właśnie zastanawiałam nad tym🙂

  4. milvanna Says:

    Super!Wielkie dzięki:)już spieszę z przesłaniem danych:)


Skomentuj

