Czytatnik

"To już wasza sprawa, na co trwonicie czas i pieniądze. Ja sobie poczytam, bo życie jest krótkie."

Książki na jesień Listopad 2, 2010

Filed under: Stosiki — Lilithin @ 10:19

Z radością prezentuję ostatnie nabytki. Po lewej książki z biblioteki oraz Flawia pożyczona od przyjaciela, która niestety stoi zaczęta i opuszczona na półce.

 

27 Responses to “Książki na jesień”

  1. Claudette Says:

    Aaa. Zazdroszczę bardzo. Szczególnie Flawii, której sama jeszcze nie posiadam, ale też Głowackiego (którego uwielbiam) oraz Makłowicza (którego pożądam).

    Jesień u Ciebie będzie zdecydowanie gorąca.

    Pozdrawiam🙂

  2. Isabelle Says:

    fajny stosik🙂 zazdroszczę niektórych pozycji😉

  3. hiliko Says:

    Bardzo ładny stosik🙂 Ja właśnie czytam „Diabła” i jest niezły, nie powiem😉 Miłego czytania!

  4. moni Says:

    Lilithin The Gathering dla mnie numer jeden tego stosu. Czytałam dwa razy (w sumie trzy, bo raz jako Tajemnica rodu Hegartych) i nie powiedziałam koniec:) a i Flawia stoi podobnie jak u Ciebie opuszczona, Maję Wolny również czytałam i noooo powiem Ci, zacznij od niej:)
    A ja zabieram Waters i Murdoch:))) … i chyba udam się pstryknąć fotkę mojemu stosowi?!:/

  5. moni Says:

    Ach niedobra ja, zapomniałam MIŁYCH LEKTUR:)))

  6. nutta Says:

    Za Głowackiego też niedługo się zabiorę, na razie obwąchałam i przeczytałam parę fragmentów. Twój stosik cieszy oczy – nawet „Wrocławskie wędrówki przez stulecia” Cię czekają.
    Miłego czytania:)

  7. Edith Says:

    Flawii zazdroszczę i chyba niedługo sama zakupię🙂 a pozostałe także z chęcią bym podebrała😉 czekam na recenzje🙂

  8. Dabarai Says:

    Mam chrapke na Cafe Muzeum Maklowicza…

  9. clevera Says:

    Flawię też już mam, a Głowackiego już przeczytałam i ciekawa jestem twoich wrażeń.:)

  10. Sylwia Says:

    The Gathering jest ciekawe, ale dla mnie żadna rewelacja. Revolutionary Road – świetne. Zwłaszcza jeśli zna się film – można spojrzeć na tą samą sytuację z dwóch odrobinę różnych punktów widzenia, przez co bohaterowie są pełniejsi.

  11. Pemberley Says:

    Ciekawy zestaw.
    „Cafe museum” chyba bylaby dobrym pomyslem na prezent swiateczny?

  12. Iza Says:

    Mój faworyt to Yates, choć oczywiście zazdroszczę całego stosu:)

  13. Monie_pl Says:

    Widze, ze tylko 4 ksiazki polskich autorow. Ja tez mam w planie „Good night, Dzerzi”, wiec ciekawa jestem jakie bedzie twoja opinia… z drugiej strony wielkiej wody.
    Pozdrawiam!

  14. Queen of the Grubs Says:

    Mam dokładnie to samo wydanie „Revolutionary Road”. Cóż za powieść! Delektowałam się każdym słowem, chłonęłam każde zdanie z całą jego złożonością, przeżywałam każdy dramat. Wspaniała książka! Czasem wracam do jej fragmentów. Ja pozwoliłam sobie na czytanie jej powoli. Tobie również to polecam. (^_^)

  15. Lilithin Says:

    Claudette, Flawia niestety nie jest na zawsze moja, po przeczytaniu będę musiała oddać😉

    Isabelle, dziękuję🙂

    Hiliko, dzięki! Dobrze wiedzieć, że „Diabeł” jest ciekawy🙂

    Moni, „The Garthering” 3 razy? To chyba czeka mnie świetna lektura😉

    Nutto, dziękuję🙂 Głowacki idzie u mnie na pierwszy rzut😉 Bardzo ciekawa jestem tej powieści.

    Edith, Flawia robi furorę😀

    Dabarai, wizualnie książka też bardzo ciekawa – ładny papier, duże marginesy. Mam nadzieję, że treść będzie równie ciekawa.

  16. Lilithin Says:

    Clevera, a recenzję już napisałaś? Zaraz zajrzę do Ciebie🙂

    Sylwia, widziałam już film i byłam pod dużym wrażeniem, a teraz udało mi się upolować książkę, z czego się bardzo cieszę.

    Pemberley, o tym samym pomysłałam, kiedy zobaczyłam „Cafe museum” w księgarni😉 Nawet chciałam kupić mamie myśląc, że to książka kucharska, ale okazało się, że nie, więc sama sobie zrobiłam prezent🙂

    Iza, Yates’a chciałam przeczytać od bardzo dawna🙂

    Monie_pl, 4 poskie książki na 12 to chyba nie aż taki zły wynik? To w końcu 1/3 stosu. Głowacki w ciągu tygodnia powinien się tu pojawić🙂

    Queen of the Grubs, po takiej zachęcie jestem przekonana, że będzie to świetna lektura🙂

  17. moni Says:

    Lilithin nie wiem jak Ty, ale ja uwielbiam takie mroczne historie, a czytałam ją pierwszy raz po angielsku, krótko po bookerze, ale, że czytałam ją jeżdżąc do pracy z 60 osobami na wesołym pokładzie niewiele z niej wiedziałam, później była polska wersja, która mnie nie zachwyciła, więc postanowiłam wrócić do oryginału. Dla mnie rewelacja, ale słyszałam też złe opinie na jej temat:/ Cóż, ile ludzi, tyle zdań. Czekam na Twoje.

  18. Nyx Says:

    „Diabeł” autobiografia – no to ja czekam na recenzję! ; )

  19. Susie Says:

    Ja strasznie chciałabym przeczytać Flawię!🙂 Muszę w końcu zacząć się za nią rozglądać.

  20. chiara76 Says:

    wrzuciłam listo do skrzynki, jutro powinien „pójść”.

  21. Patsy Says:

    Ile ciekawych pozycji😀

  22. Lilithin Says:

    Moni, ja na Gathering polowałam od dawna i mam nadzieję, że się nie zawiodę. Ale chyba nie będę brać do tramwaju😉

    Nyx, mam nadzieję, że niedługo się pojawi😉

    Susie, Flawię każdy chce dla siebie!😉

    Chiaro, ok, dziękuję🙂

    Patsy,🙂

  23. buksy Says:

    Głowa i Murdoch, to bym sobie wydłubała z Twojego stosu. Ale Ciasteczko, moim zdaniem, zupełnie bez smaku.

  24. wafelek Says:

    o bardzo ciekawi mnie Flawia, dużo osób ją sobie chwali, czekam na recenzję🙂 zaintrygował mnie „The unicorn”, muszę sprawdzic cóż to😀

  25. Lena173 Says:

    Cudny ten Twój stosik😉 Osobiście mam wielką ochotę na „Dom tysiąca nocy”

  26. Lilithin Says:

    Buksy, Murdoch chyba w końcu nie przeczytam, bo jakaś mała czcionka i przerwy między wersami ledwo widoczne i jakoś mnie to wszystko zniechęca. A ciasteczko nadgryzłam, zasmakowało mi, ale odłożyłam i tak już leży i czerstwieje😉 Głowacki świetny, świetny, świetny!!!

    Wafelek, ciężko znaleźć coś negatywnego o Flawii, to fakt😉

    Lena172, dziękuję🙂 „Dom…” właśnie czytam, ciekawa lektura.

  27. moni Says:

    🙂 nie polecam!


Skomentuj

