Czytatnik

"To już wasza sprawa, na co trwonicie czas i pieniądze. Ja sobie poczytam, bo życie jest krótkie."

Wyniki losowania Listopad 15, 2010

Filed under: Off topic — Lilithin @ 17:13

Bardzo cieszy mnie duże zainteresowanie książką Głowackiego🙂 Maszyna losująca w postaci przeuroczej aplikacji ‚Losuj’ wybrała szczęśliwego zwycięzcę. Jest nim KrzysztofUW. Gratuluję i proszę o podanie adresu do wysyłki na lilithin@gazeta.pl

 

3 Responses to “Wyniki losowania”

  1. Emilia Says:

    Gratuluję zwycięzcy😉

  2. moni Says:

    grrr!! nie miałam zamykać strony;/ chciałam pogratulować KrzysztofowiUW!!! Gratuluję KrzysztofUW:)

  3. Ja również gratuluję😦 Ech, nie jest mi pisane przeczytać rychło to cudo, ale i tak je zdobędę, tak czy owak. Gratuluję Zwycięscy :)) Miłej, owocnej lektury🙂

    Pozdrawiam L.🙂 :**


Skomentuj

