Czytatnik

"To już wasza sprawa, na co trwonicie czas i pieniądze. Ja sobie poczytam, bo życie jest krótkie."

Na Dzień Kobiet – stosik powrotny Marzec 8, 2011

Filed under: Stosiki — Lilithin @ 17:31

Oj tak, przerwa była długa, ale powracam z nowymi lekturami i większym zapałem do czytania! Na recenzje czekają 4 książki, ale na razie z dumą prezentuję ostatnie nabytki życząc przy okazji wszystkiego najlepszego z okazji Dnia Kobiet🙂

 

23 Responses to “Na Dzień Kobiet – stosik powrotny”

  1. germini Says:

    Witaj po przerwie🙂

  2. kolmanka Says:

    Bardzooo długo Cie nie było:) Witamy, witamy:)

  3. Eireann Says:

    Z zainteresowaniem czekam na recenzję „Domu Małgorzaty” – mnie się podobał🙂. Najserdeczniejsze życzenia z okazji Dnia Kobiet!

  4. moni Says:

    nooo jesteś:) w końcu!!! uffuff
    miłych lektur Lilithin:)

  5. Kala Says:

    Łooooo. Ależ długo Cię nie było🙂 Samych przyjemności płynących z lektury życzę🙂 i czekam na recenzje. Pozdrawiam.

  6. Esencja Says:

    A dziękuję, i nawzajem;). Cieszę się, że wreszcie jesteś.
    Widzę „Bloody Chamber” – do tej pory pamiętam twoją recenzję, narobiłaś mi wtedy niesamowitego smaku.

  7. grendella Says:

    No jesteś w końcu🙂 Cieszę się, że wróciłaś🙂

  8. liritio Says:

    wróciłaś!🙂 dobrze :))

  9. pandorcia Says:

    Zazdroszczę stosika😀 Zwłaszcza ostatniej pozycji🙂
    Cieszę się, że wróciłaś😀

  10. buksy Says:

    Nareszcie! I czy dobrze widze, ze kamien wegielny stosika to Cortazar?

  11. Agnes Says:

    Witam!
    Stos zacny, miłego czytania!

  12. nenya89 Says:

    Świetnie, że wróciłaś:) Czekam na recenzje!

  13. chiara76 Says:

    dziękuję za kartkę Urodzinową, która dziś do mnie doszła;)

  14. Justyna K. Says:

    A ja jestem ciekawa jak tam Kapuściński – non fiction Ci się spodoba😉 Mam nadzieję, że pokusisz się o jego recenzję😉

  15. milvanna Says:

    No nareszcie!Witaj:)

  16. Lilithin Says:

    Germini, dzięki🙂

    Kolmanko, no jakoś tak wyszło😉

    Eireann, Kasia.eire „Dom Małgorzaty” podobał mi się, lada dzień napiszę więcej o tej książce🙂 Dzięki!

    Moni, w końcu dotarłam na swojego bloga😉

    Kala, dziękuję🙂

    Esencja, „The Bloody Chamber” jest świetne! Jeszcze raz gorąco polecam.

  17. Lilithin Says:

    Grendella, ja też się cieszę🙂

    Liritio, dzięki.

    Pandorcia, Morton kupiłam w ciucholandzie za jakieś grosze🙂

    Buksy, kamień węgielny to kolorowy obrus🙂

    Agnes, Nenya89, dziękuję🙂

    Chiaro, dzięki za info, cieszę się, że doszła.

    Justyna, oj z Kapuścińskim to jeszcze trochę poczekam, ale podchodzę z dystansem do tej pozycji.

    Milvanna, dziękuję🙂

  18. Queen of the Grubs Says:

    Welcome back! Czekam na ciekawe recenzje. (^_^)

  19. mandżuria Says:

    Fajnie, że jesteś🙂

  20. Esencja Says:

    I znowu cię nie ma, a ja się już tak ucieszyłam… Mam nadzieję, że bloga nie porzucisz.

  21. Lilithin Says:

    Queen of the Grubs, mam nadzieję, że się nie zawiedziesz🙂

    Mandżuria, dziękuję🙂

    Esencja, już jestem. Nie porzucę, ale notki nie będą się pojawiały z taką częstotliwością jak wcześniej.

  22. Lilithin Says:

    Dziś miała być nowa notka, jest już gotowa, ale wordpress szwankuje i nie pozwala mi na jej publikację😦


Skomentuj

