Czytatnik

"To już wasza sprawa, na co trwonicie czas i pieniądze. Ja sobie poczytam, bo życie jest krótkie."

Książki do rozdania Kwiecień 14, 2011

Filed under: Off topic — Lilithin @ 10:11

 

Dzięki uprzejmości wydawnictwa Initium mam do rozlosowania powyższe tytuły. Chętnych proszę o pozostawienie informacji w komentarzu z tytułem wybranej książki. Losowanie w niedzielny poranek🙂 Powodzenia!

 

 

35 Responses to “Książki do rozdania”

  1. Mooly Says:

    🙂
    To ja poproszę „Gdzie Indziej”.
    Pozdrawiam

  2. Isabelle Says:

    ja również chętnie przygarnę „Gdzie indziej”
    Pozdrawiam!

  3. ultramaryna Says:

    Zgłaszam się!🙂
    Niech będzie „Gdzie indziej”.

  4. skumperlak Says:

    bardzo a bardzo chciałabym GDZIE INDZIEJ🙂

  5. Maleństwo Says:

    A ja poproszę Diabła
    Pozdrawiam

  6. Nyx Says:

    Ja także Diabła bardzo poproszę😉

  7. Sara Says:

    Zgłaszam się:)

  8. fabulitas Says:

    chętnie zaopiekuję się „Gdzie indziej”

  9. hiliko Says:

    Zgłaszam się do „Gdzie indziej”🙂

  10. tama Says:

    Chętnie zadomowiłabym książkę „Gdzie indziej”
    Pozdrawiam

  11. edith Says:

    Zgłaszam sie po ‚Diabła’🙂

  12. Skarletka Says:

    „Dibała” poproszę🙂

  13. Elenoir Says:

    Przeczytałabym „Gdzie indziej” – książka miała tyle pozytywnych opinii na blogach…

  14. Liliowa Says:

    A ja „Gdzie indziej” już mam, więc ustawiam się w kolejce do „Diabła”.🙂

    Pozdrawiam!

  15. soulmate Says:

    „Gdzie indziej” – zgłaszam się🙂

  16. rosemary Says:

    Chętnie przygarnęłabym „Diabła”:)

  17. A ja tez do „Gdzie indziej”🙂

    Pozdrawiam!

  18. dm1994 Says:

    Ja chciałabym przeczytać Gdzie indziej więc się zgłaszam🙂

  19. saradeever Says:

    Zgłaszam się😉 Wybieram „Gdzie indziej”.

    Pozdrawiam !

  20. grendella Says:

    Zgłaszam się po Diabła😉

  21. pandorcia Says:

    Najchętniej przygarnęłabym obydwie powieści, ale zdecyduję się na „Diabła”🙂
    Pozdrawiam serdecznie🙂

  22. Semihora Says:

    „Gdzie indziej” poproszę🙂

  23. Bazyl Says:

    „Gdzie indziej” poproszę😀

  24. Agata Says:

    Chętnie przeczytałabym „Gdzie Indziej” Pozdrawiam

  25. parva Says:

    „Gdzie indziej” – może uśmiechnie się do mnie szczęście🙂

  26. Agnesto Says:

    Zgłaszam się również, skoro mam wybierać z góry to poprosiłabym „Gdzie indziej”. Pozdrawiam.

  27. ka-milla Says:

    chętnie przeczytałabym „Gdzie indziej”, więc się zgłaszam🙂

  28. jjon Says:

    Ja chętnie wezmę udział w losowaniu książki „Gdzie indziej”. Pozdrawiam🙂

  29. akemi Says:

    I ja chcę! Cokolwiek.🙂
    Pozdrawiam.

  30. elen.77 Says:

    Ja też chcę!
    Bardzo „Diabła” ale też „Gdzie indziej” chętnie, bardzo chętnie🙂

  31. Milczka Says:

    Z przyjemnością zaopiekuje się „Diabłem” ;]

    Pozdrawiam

  32. verqi92 Says:

    Chętnie zgłaszam się po „Gdzie indziej”🙂 Pozdrawiam!

  33. a ja zgłaszam „Diabła”🙂

  34. mari Says:

    To ja powiem: „Diabeł” Tosca Lee…🙂

  35. fri2go Says:

    To ja ustawiam się w kolejce do „Diabła…”🙂


Skomentuj

