Czytatnik

"To już wasza sprawa, na co trwonicie czas i pieniądze. Ja sobie poczytam, bo życie jest krótkie."

Wyniki losowania Kwiecień 17, 2011

Filed under: Off topic — Lilithin @ 15:21

Gratuluję Soulmate („Gdzie indziej” ) i Papierowej Latarni („Diabeł'”), bo to właśnie do nich powędrują książki od Initium. Proszę o przesłanie na lilithin@gazeta.pl adresu, na który mam wysłać powieści.



 

3 Responses to “Wyniki losowania”

  1. saradeever Says:

    Gratuluję wygranym 🙂

  2. soulmate Says:

    Ja nie mogę! Jestem w takim szoku, losowania mi nie bardzo wychodzą – zazwyczaj 😀 Strasznie się cieszę i dziękuję za osłodzony dzień po ciężkiej przeprawie z prezentacją maturalną 🙂


Skomentuj

