Czytatnik

"To już wasza sprawa, na co trwonicie czas i pieniądze. Ja sobie poczytam, bo życie jest krótkie."

Życzenia Kwiecień 23, 2011

Filed under: Off topic — Lilithin @ 18:23

Z okazji Światowego Dnia Książki życzę wszystkim odwiedzającym tego bloga elastycznych półek i samych interesujących lektur.

Obłowiliście się na promocjach? Ja skorzystałam z empikowej 30% obniżki, czekam, aż paczki wyślą do księgarni. Oczywiście w odpowiednim momencie pojawi się tu stosik. A nawet dwa.

Tymczasem wracam do lektury „The Inheritance of Loss”, którą to wypożyczyłam chyba 3 raz z biblioteki, ale tym razem z silnym postanowiem przeczytania.  Po kilku rozdziałach zadbam o imidż czytelniczki, kto nie wie, jak powinna wyglądać kobieta czytająca, niech czym prędzej zajrzy do Buksy.

Smacznego jajka też Wam życzę🙂

 

8 Responses to “Życzenia”

  1. izusr Says:

    Ja też skorzystałam z empikowej promocji, a jakże, właśnie dziś udało mi się te książki odebrać😉 Ale ogólnie jakoś mało tych promocji w tym roku i takie jakieś… więcej się ich pojawia ogólnie w ciągu roku niż w tym jednym dniu.
    Wszystkiego dobrego ;*

  2. Beatrix Says:

    Wszystkiego najlepszego – z obu okazji.🙂

  3. Wszystkiego dobrego i radosnych świąt!

  4. nutta Says:

    Ja na razie poszczę przedświątecznie;) Ciekawe, co wybrałaś.
    Oby Ci jajek nie zabrakło na stole w „lany poniedziałek”:) Pozdrawiam:)

  5. soulmate Says:

    Wesołego czytania!🙂

  6. buksy Says:

    Wszystkiego naj, i sukcesow w realizacji wlasciwego wizerunku😉. Tez poszalam na empikowej promocji, choc nie do konca bylam pewna czy nie powinnam czekac na 3 w cenie 2. Na szczescie zdecydowalam sie nie liczyc na te promocje i jak sie okazuje, slusznie.

  7. Lirael Says:

    Życzę Ci wielu udanych, niezapomnianych lektur!
    A „The Inheritance of Loss” na pewno zasługuje na przeczytanie, w każdym razie ja wspominam tę powieść dobrze.

  8. grendella Says:

    Ja również życzę pasjonujących lektur🙂


Skomentuj

