Czytatnik

"To już wasza sprawa, na co trwonicie czas i pieniądze. Ja sobie poczytam, bo życie jest krótkie."

Ogłoszenie i pytanie Kwiecień 26, 2012

Filed under: Off topic — Lilithin @ 18:18

Chętnych do poczytania o Indiach zapraszam na mojego drugiego bloga. Blog z zamierzenia powstał dla rodziny i przyjaciół, których zostawiłam w Polsce, stąd też jego bardziej prywatny charakter i nieformalny styl. Czasami pletę, co mi ślina na język przyniesie nie zastanawiając się wiele i nie zawsze piszę odkrywcze i istotne rzeczy, a także korzystam z kolokwializmów. Jeśli Was to nie razi – zapraszam. Teksty bardziej przekrojowe czy takie, które w moim zdaniu będą nadawały się na czytatnik, nadal będę zamieszczać w obu miejscach. Kto ciekaw indyjskich wrażeń, może kliknąć tutaj.

Proszę też o pomoc – jeśli znacie jakieś tytuły osadzone w Darjeeling i okolicach, będę wdzięczna za podanie. Czytałam tylko „Brzemię rzeczy utraconych”, a z chęcią nastroję się na nadchodzący tydzień u podnóży Himalajów w Bengalu Zachodnim.

 

6 Responses to “Ogłoszenie i pytanie”

  1. joly_fh Says:

    Hmm, a jaki jest adres tego bloga?

  2. AskaG Says:

    jam ciekawa, ale chyba nie wstawilas linka!!!

  3. grendella Says:

    Ja też chętnie bym o Indiach poczytała. Link ci umknął chyba😉

  4. Lilithin Says:

    Zaktualizowałam wpis🙂


Skomentuj

