Czytatnik

"To już wasza sprawa, na co trwonicie czas i pieniądze. Ja sobie poczytam, bo życie jest krótkie."

Świątecznie Grudzień 26, 2012

Filed under: Off topic — Lilithin @ 10:57

Na życzenia świąteczne już trochę późno, ale mam nadzieję, że ostatnie dni mijają wam na słodkim lenistwie, z talerzykiem pełnym pierniczków i przy dobrej lekturze.

Ja się bardzo cieszę na te święta, które mimo, że bez śniegu, urzekły mnie swoją atmosferą. Rok temu spędziłam Boże Narodzenie w pociągu do Mumbaju i ani razu nie usłyszałam piosenki „Last Christmas”, której, ku memu ogromnemu zaskoczeniu, bardzo mi brakowało. W tym roku za to nasłuchałam się do woli.

Poniżej kilka szopek z Goa.

SAM_8691

SAM_8692

SAM_8703

 

SAM_8702

 

 

7 Responses to “Świątecznie”

  1. nutta Says:

    Piękne te szopki:)
    Ślę życzenia świąteczne i poświąteczne równocześnie;)

  2. Ależ ciekawe szopki! Nie wyobrażam sobie okresu przedświątecznego bez „Last Christmas” (mimo, że irytuje mnie ta piosenka). Wszystkiego co dobre, lepsze, najlepsze – nie tylko od święta, ale codziennie!

  3. joly_fh Says:

    Nie ma to jak Last Christmas po polsku😉

  4. Eireann Says:

    Wszystkiego co najlepsze i wszelkiej pomyślności!

  5. Kasia Says:

    ciekawy pomysl na szopki🙂 fajne zdjęcia!

  6. Piece gazowe Says:

    Święta to świetny okres, nawet mając ponad 30 lat czuje ten klimat😉

  7. PIece co Says:

    Już niedługo doczekać się nie mogę, oby nast rok był dobry tak samo!


Skomentuj

